donderdag 17 augustus 2017

23 juli 2017: Virtual cache Easyfield en nog meer Earthcaches

Virtual caches zijn een uitstervend soort, dus als er een vlakbij ons vakantieadres ligt moet deze natuurlijk ook bezocht worden. Dus met de auto naar Simpelveld gereden voor de virtual Easyfield (GC2D2A). Het beloofde een mooie wandeling te worden door het heuvelland tussen Simpelveld en Trintelen. Onderweg moesten een aantal getallen worden verzameld voor het coordinaat waar een metalen tag kan worden gevonden. De woorden op deze tag moesten gemaild worden naar de CO om de cache als found te mogen loggen. 
Alle cijfers waren goed te vinden en nadat ik het coordinaat had gevonden zag ik daar al snel de tag. Nadat ik deze op de foto had gezet vervolgde ik de wandeling terug naar Simpelveld.
Nadat ik weer terug was bij de auto ging ik via een omweg terug naar ons vakantieadres om twee Earthcaches te loggen: Geologische Monument Groeve Putberg (GC1X6V6) en Kalksteengroeve Midweg (GC16R9W). Beiden waren weer interessante plekken. Bedankt voor het laten zien hiervan en de mooie wandeling door het Limburgse heuvelland.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten