woensdag 2 augustus 2017

1 juli 2017: Canada Day Event

Where in the World is Signal? Canada Day 2017


In dit weekend was er weer een sounvenir te verdienen door het bijwonen van een geocache event. Voor dit weekend was het thema Canada, dus de events hiervoor schoten als de spreekwoordelijke paddestoelen uit de grond. Ik besloot om naar Holten te gaan voor het event van Ome_Jan, de CO van de leuke serie War Relics. Ik moest nog een aantal caches uit deze serie en dit was een mooi moment om dat doel te bereiken. Nadat ik op het event was aangekomen nog een tijdje met verschillende collega cachers gesproken en na een tijdje werd het droog en besloten we om buiten te gaan spelen. Ik ging eerst naar Nijverdal voor de webcam cache in het centrum en daarna ging ik op pad naar de Sprengenberg voor een van de caches van de War Relics serie, nr. 11 Focke Wulf (GC6BPF2). De wandelroute liep langs de serie Hekk'n Pad Nieuw Heeten die dan ook alle 5 gelijk werden gelogd. Nadat ik de War Relics cache had open weten te krijgen en had gelogd liep ik even door naar de Earthcache Sprengenberg (GC2ZGAG). Daarna weer terug naar de auto via War Relics 9 V-1 no. 572 (GC6BM3Q). Na een afwisslende wandeling werd deze gevonden en na weer even puzzelen ging hij open en na het loggen kon ik weer terug naar de auto. Van de War Relics serie moet ik nu alleen nog de multi Fallen Airmen. De tradi's waren allemaal origineel uitgevoerd en brachten me naar interessante plekken. Voor de multi kom ik binnenkort nog eens richting het mooie Salland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten