maandag 17 april 2017

1 april 2017: 5e Tilburgs Trappisten Event


Voor deze dag stond het Trappisten Event bij Abdij "De Koningshoeve" op het programma. Het leek me een leuk event bij de bekende brouwerij/proeverij van Trappistenbier in Nederland. Daarbij kon ik gelijk ook twee andere doelen voor vandaag realiseren, een uurtje vliegtuigspotten bij Eindhoven voor buitenlandse tankvliegtuigen die deelnamen aan een internationale oefening en het loggen van geocaches in de laatste 5 gemeentes die ik nog niet had in Noord-Brabant.
A.310 Luftwaffe
Omdat het 's ochtends nog hard regende en het zicht beperkt was besloot ik eerst de gemeentes te gaan loggen. Achtereenvolgens werden caches bezocht in de gemeentes Haaren, Vught, Waalwijk, Loon op Zand en Dongen. Deze caches leverden geen probleem op en voor de challenge had ik nu de provincie Noord-Brabant helemaal groen. Inmiddels was het weer opgeklaard, dus ging ik op weg naar de vliegbasis Eindhoven. Vanaf de parkeergarage heb je een mooi uitzicht over de startbaan en de platforms waar de tankers geparkeerd stonden.
C.135FR Armee de l' Air
Nadat deze op de foto waren gezet was het tijd om richting het event te vertrekken. Daar kwam ik mooi op tijd aan en werd als een van de eersten welkom geheten door HOPManiak. Het was een gezellig event waarbij veel over geocachen en bier werd gesproken en natuurlijk geproefd. Omdt ik nog moest rijden hield ik het bij een Quadrupel Oak Aged 25th Anniversary. Een bijzonder lekker bier, gerijpt in whiskeyvaten met een aparte rooksmaak. Zeker een hoge waardering op Untappd. Nadat ik nog een voorraad verschillende smaken La Trappe in de winkel had aangeschaft was het weer tijd om naar huis te rijden.


KC.767 AMI

Geen opmerkingen:

Een reactie posten