zondag 6 november 2016

31 oktober 2016: Hein Konijn in Bunnik

Op deze laatste dag van mijn verplichte "vakantie" van 6 maanden ga ik op weg om een stationsfiets neer te zetten bij station Utrecht-Overvecht. Omdat de vrijdag ervoor deze serie online is gekomen en het Kromme Rijn gebied tussen Bunnik en Utrecht erg mooi is besloot ik om de fiets hier ook even uit te proberen. Dus deze in de auto geladen en de auto bij Rhijnauwen geparkeerd. Daar de fiets uitgeladen, cameratas op de rug en op weg naar de eerste cache. Gelijk al een probleem, want blijkbaar had ik een telfout gemaakt en kwam niet goed uit. Dan maar door naar nr. 2. Deze had ik al snel te pakken en lopend via het jaagpad met de fiets aan de hand leverden ook de andere aan de zuidzijde van de Kromme Rijn geen probleem op. Een mooie roue waarbij ik ook weer aardig wat foto's heb gemaakt. Opvallend hoe druk het hier is op een gewone maandagmorgen. Nadat ik de Kromme Rijn ben overgestoken gaat de terugweg richting Rhijnauwen ook aardig voorspoedig. De ene cache laat zich wat makkelijker vinden dan de andere, maar over het algemeen levert het weining problemen op. Inmiddels kom ik weer terug bij Fort Rhijnauwen, een bekende plek waar ik al eerder voor een mooie multi ben geweest, Ter Verdeediging van Hollant ende Utrecht (GC11BZR), een multi over de fortenlinie rond Utrecht. Hier werden de laatste caches van de serie gevonden en ik ging ook nog even proberen om Double Dutch (GC764) te doen, de oudste multi van Nederland. Ook de getallen hiervan waren snel gevonden en na even rekenen en goed zoeken werd deze ook gevonden. Wel met de traditionele flinke afwijking in het coordinaat. 
Na deze ronde ging ik op pad om mijn fiets bij Utrecht-Overvecht neer te zetten. Een leuk rondje caches in een mooie omgeving.
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten