dinsdag 28 juni 2016

27 juni 2016: Rondwandeling Rhenen-West

Al een tijdje stond de Rondwandeling Rhenen-West op mijn verlanglijstje. Helaas ontbrak steeds de tijd. Nu met de lange zomeravinden had ik nog even zin om er op uit te gaan en dus ging ik op pad om een deel van deze wandelmulti te doen. Ik wilde proberen om in elk geval alle waypoint ten noorden van de Autoweg te doen. Bovendien wilde ik het nieuwe monument zien ter herinnering aan de hier op 17 juni 1944 neergestorte Lancaster bommenwerper. Ik kon mooi bij het monument parkeren en vandaar af de eerste waypoints doen. Het was een mooie avondwandeling door het bos en bij de waypoints werd steeds een foto gezocht. Af en toe was het wel afstrepen en letten op de kleine details, maar uiteindelijk lukte het me toch om alle waypoints die ik op de planning had te doen. Uiteindelijk kwam ik weer uit op de Oude Veensegrindweg waar ik nog tijd over had voor twee Geduldcaches (nrs. 5 en 6). Het was even zoeken en proberen, maar uiteindelijk lukte het me toch om beide geopend te krijgen. De andere uit de serie doe ik wel een keer als de slotjes gerepareerd zijn. Hieronder alvast een aantal foto's van deze avondwandeling.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten