dinsdag 21 juni 2016

21 juni 2016: Opnieuw Amersfoort

Vandaag weer een afspraak in het centrum van Amersfoort. Daarna had ik weer tijd over voor een tweetal mooie multi's. Deze keer Keistad en de hofjes (GC4B7GM) en Keistad en de joden (GC4B7ED). Ik begon met de hofjes. Hier werden alle waypoints vlot gevonden ondanks de stromende regen en na even rekenen had ik het coordinaat. Ik vertrouwde het echter niet omdat de plek mij onwaarschijnlijk leek, maar alles klopte en op het coordinaat vond ik de cache al snel. Even een rustig plekje opgezogd om deze te loggen en daarna weer terugleggen op het drukke punt. Nu weer terug naar het station, natuurlijk met een andere cache. Keistad en de Joden wordt een beetje kriskras afgelegd. Ik begin met het waypoint dat het dichtst bij mijn huidige locatie is en zo probeer ik een logische route tussen de waypoints aan te houden. Een aantal punten blijk ik langs gelopen te zijn op weg van mijn afspraak naar het startcoordinaat van de hofjes. De waypoints konden goed gevonden worden en ik vond het erg interessant om deze geschiedenis van Amersfoort te zien. Helaas bleef de regen met bakken uit de hemel vallen, dus af en toe moest ik even schuilen. Uiteindelijk lukte het me om al de waypoints te vinden en de getallen te verzamelen. Na even rekenen klopte alles precies en kon ik na een kleine wandeling de cache vinden. Biegstra bedankt voor deze twee mooie en boeiende multi's die me weer op een aantal interessante plekken hebben gebracht. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten