zondag 15 mei 2016

11 mei 2016: 2 korte multi's in Barneveld

Aan het eind van deze mooie warme dag had ik nog even zin om wat te cachen en foto's te maken. Omdat de tijd beperkt was had ik een korte multi in Barneveld uitgezocht. Als ik over de A30 rijdt komt Rondje Otelaar altijd te voorschijn als dichtsbijzijnde cache, maar de naam van het Landgoed zei me verder niets. Dus een mooie gelegenheid om hier verandering in te brengen. Dus de spullen gepakt en in de auto naar Barneveld. Nadat ik de auto geparkeerd had begon ik aan dit mooie rondje over het landgoed. Inderdaad een verrassend natuurgebiedje. Erg veel vlinders gezien, maar die lieten zich niet makkelijk fotograferen en vlogen steeds voor me weg. De waypoints waren goed te vinden al moest ik wel goed opletten. Na even rekenen had ik een mooi en logisch eindcoordinaat op papier staan en daar aangekomen had ik de cache al snel te pakken. Dit was een leuke verrassing om zo'n onverwacht mooi natuurgebiedje te zien. 
Na de Otelaar ging ik nog even door naar de korte multi NAIRAC in Barneveld Noord. Bij het monument werden de benodigde getallen gevonden en na een korte wandeling had ik op de plek aangekomen al snel in de gaten waar deze zich verborgen hield, maar ik moest even wachten op dit drukke punt. Daarna was de cache snel gegrepen en gelogd en kon ik weer naar huis.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten