woensdag 11 mei 2016

10 mei 2016: Dwalen door Veenendaal-West

Vanmorgen even deze drie caches van cachemaatje KaRoteam gedaan. De mysterie had ik thuis al opgelost en gisteravond had ik nr. 1 uit de serie gelogd. Nu dus de rest. Eerst ging ik naar nr. 2. Hier werden op de waypoints de getallen genoteerd en na even rekenen ging ik naar het eindcoordinaat. Hier liet de cache zich al snel vinden. Nu door naar de mysterie. Vanaf de parkeerplek liep ik eerst naar het waypoint van nr. 4 voor de getallen en van daar naar het eindcoordinaat van nr. 3. Hier was het even zoeken en toen ik hem net gevonden had kwamen Te&Ti er aan. Zij hadden eerst nr. 4 gedaan en nu was voor hen nr. 3 aan de beurt. Nadat ik de logrol aan ze door had gegeven en zij ook gelogd hadden liepen we samen naar nr. 4. Nadt deze gelogd was en we hadden bijgepraat ging ik weer naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten