dinsdag 26 april 2016

23 april 2016: Mysteries in Ede

Nadat ik al eerder twee vogelhuisjes had gelogd wilde ik vandaag verder met de serie. Deze keer koos ik voor iets verder weg gelegen exemplaren, de drie die het verste weg lagen. Ik begon bij #7. Hier was ik de methode om hem te openen al eerder tegen gekomen en ik had gelijk de goede te pakken. Een hele prestatie vond ik met een doos vol mogelijkheden. Dus deze was snel gelogd. Nu een kleine wandeling naar #6. Ook van deze had ik vrij snel door hoe hij geopend moest worden. Ook dit was weer een bekende methode. De volgende op het rijtje was #9. Hier liep ik hopeloos vast. Verschillende mogelijkheden werden geprobeerd, mar niets werkte. Dus deze maar opgegeven en hopen op een moment met meer inspiratie. Daarna mar weer op de terugweg naar Veenendaal. Onderweg kwam ik langs de opgeloste mysterie Trainspotting Ede-Wageningen van spoorfan Team Gewei. Omdat ik treintjes ook wel leuk vind had ik deze bij het uitkomen al opgelost en nu was ik in de buurt om hem te loggen. Deze was snel gevonden en op de terugweg besloot ik om ook nog even de Steenberg vijver van Geoboefjes te proberen. In eerste instantie stond ik op de verkeerde plek te zoeken, maar al snel had ik de goede plek in de gaten en daar liet de cache zich vlot vinden.
Allemaal weer bedankt voor het puzzelplezier en de mooie caches.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten