zaterdag 16 april 2016

16 april 2016: Beneden-Leeuwen


Ik moest voor een Marktplaats aankoop in Afferden zijn en kort daarvoor had ik via Whatsapp contact met Roelof van KaRoteam. Hij was ook in de buurt aan het cachen en vertelde dat hij een paar podiumplaatsen had in Beneden-Leeuwen, waaronder eentje bij de kapel voor de stoottroepen en een Carpoolcache. Omdat Beneden-Leeuwen niet zover van Afferden is besloot ik om deze gelijk  met een bezoek te vereren. Geocaches met deTweede Wereldoorlog hebben bij mij altijd een streepje voor. Na even rekenen en zoeken bleek ik een foutje gemaakt te hebben bij de kapel. Ik had de projectie vanaf de graven gemaakt en niet vanaf het coordinaat van de cachepagina. Nadat deze was hersteld had ik de cache snel te pakken en kon ik deze als vierde loggen. Hierna ging ik op weg naar de carpoolcache. Hier was het even zoeken en werd ik even op het verkeerde been gezet, maar uiteindelijk had ik deze vrij snel te pakken en kon ik deze als derde loggen. Mijn eerste podiumplek van 2016.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten