zondag 11 oktober 2015

10 oktober 2015: Edesche Heide

De zon scheen, dus nadat de geplande werkaamheden waren gedaan was het tijd voor een mooie wandeling op de Edesche Heide. Camera gepakt en snel op weg. Natuurlijk had ik ook een geocache uitgezocht. Deze keer was het Wandelen door de Loopgraven. Dat liep helaas verkeerd af. De winterfoto's bleken in dit jaargetijde lastig te herkennen met veel bladeren, dus ik kwam na de wandeling helemaal verkeerd uit. Dus maar even verder gelopen richting de Drieberg voor het panorama. Dankzij het heldere weer was deze geen moeilijke opgave en al snel had ik het coordinaat berekend. Daar aangekomen had ik de cache snel in handen.
Tijdens de wandeling had ik al verschillende mooie foto's gemaakt en terwijl ik terugliep naar de auto was er genoeg te zien en te fotograferen. Zeker in dit jaargetijde waarin de bomen weer herfstbruin worden is het hier mooi om te wandelen.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten