dinsdag 1 september 2015

7 augustus 2015: Bonus Paddestoelenroute

Na ruim een jaar was vandaag het moment gekomen om de laatste van de Paddestoelenrote te loggen, de bonus. Deze route heeft me een paar leuke dagen opgeleverd verspreid over het jaar en nadat ik braaf alle getallen voor de bonus had verzameld en het juiste coordinaat had uitgerekend was het vanavond zo ver dat ik de bonus kon loggen. Na een korte wandeling en wat zoeken had ik de laatste mooie verzorgde cache uit deze serie te pakken en kon ik hem loggen. Daarna nog even een paar andere caches gedaan. De eerste was een cache van het ECE14 bij de Driesprong. Vervolgens nog de Tweede Carpoolcache van Ede, een Gewoon omdat het kan en de cache bij het Windmolenpark. Tenslotte ook nog de Hulst uit de Langs de Grote Beer serie gedaan en weer had ik in deze vakantieweek een paar puntjes omgezet in een smiley. Helaas gaf op het einde mijn pen het op, dus met pijn en moeite heb ik bij verschillende caches in het papier gekrast met af en toe een blauw streepje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten