dinsdag 1 september 2015

6 augustus: Een paar puntjes in Veenendaal

Na mijn avonturen in Rotterdam en het Westland rondom de meidagen van 1940 was het weer tijd om in Veenendaal wat puntjes weg te werken. Voor andaag was het de beurt aan een drietal caches op de bedrijventerreinen. De eerste was de Wilde Eend. Toen ik hier aan kwam dacht ik uit de logjes en verhalen dat dit en hele pittie moest zijn. Het viel echter behoorlijk tegen. De cache lag gewoon langs de beschoeiing aan de wegkant, niks geen uitdagingen met natte voeten dus. Later begreep ik van de CO dat dit niet de bedoelde plek is, maar voor mij was het een meevaller. Vervolgens door naar Salix Alba. De locatie van de aanwijzing was snel gevonden en even later ook de cache op een locatie die ik eigenlijk wel verwacht had. Nu nog even een klein stukje met de auto om het Valleikanaal te loggen. Ook deze werd snel gevonden en na deze drie founds was er weer een stukje van Veenendaal omgezet in een smiley.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten