zaterdag 5 september 2015

21 augustus 2015: Op de grens van Utrecht en Zuid Holland

Voor 2015 heb ik als doel om in zoveel mogelijk gemeentes een cache te vinden. Ik moest nog een paar gemeentes in het zuidwesten van de provincie Utrecht om deze provincie helemaal gevuld te hebben. Deze vrijdagmiddag kon ik daar mooi aan besteden. Het werd een tocht door het grensgebied van Zuid Holland en Utrecht dor de Lopikerwaard. De eerste gemeente was IJsselstein waar ik de cache op de carpoolplaats snel kon vinden en mijn naam op het logrolletje schrijven. Vervolgens nar de gemeente Lopik, hier koos ik voor een cache in het dorp Benschop. De Magnolia. Deze voortuincache werd snel gevonden en gelogd. Vervolgens nog een tweetal GoGocaches in Oudewater en Schoonhoven. Ook deze waren allebei snel gevonden en de omgeving van deze plaaten is erg mooi. De tocht voerde over smalle weggetjes langs het water. Uiteindelijk kon ik weer vier gemeentes van mijn lijstje afstrepen en is de provincie Utrecht helemaal compleet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten