woensdag 26 augustus 2015

4 augustus 2015: Weer terug in Veenendaal

Weer terug in Veenendaal na de vakantie. Dat betekend dat de voorraadkast leeg is en er boodschappen gedaan moesten worden. Dit kon hier en daar mooi gecombineerd worden met de nieuwe caches in Veenendaal. 's Ochtends kon ik zo Veenendaal-West wat leger maken waarbij ik De Fuut, een paar Gewoon omdat het kan caches en de Verloren Sleutel kon combineren. De Fuut was snel gevonden bij de Grift in de stromende regen. Vervolgens pakte ik 4 caches van de Gewoon omdat het kan serie mee en tenslotte De Verloren Sleutel. Gelukkig hoefde ik hier niet lang te sleutelen en had ik vrij snel de goede te pakken. 
's Middags moest ik in Dragonder zijn, dus gelijk maar het paar schoenen en de uitbreiding van de Grote Beer serie bezocht. De schoenen waren ook snel gevonden en omdat het gras net gemaaid was leverde de D5 langs de Grote Beer ook geen probleem op. De Hulst gaf wel problemen en liet ik even voor wat het was. Ook De Waterman was snel gevonden en daarmee was Veenendaal weer een stukje leger gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten