donderdag 16 juli 2015

16 juli 2015: Van alles wat

's Ochtends had ik een afspraak staan met de tandarts. Daarna snel even doorgereden naar Gewoon, omdat het kan #40 die herplaatst is. Hier weet ik de FTF nog net te loggen voordat Ronald hem kan pakken. Een kleine twee uur later moet ik in Wageningen zijn voor een reparatie van de voorruit waar een klein sterretje in zit. Na de reparatie pak ik gelijk Gewoon omdat het kan #31 mee aan de voet van de Grebbeberg. 's Middags moet ik de jongste ophalen van een logeerpartij in Rouveen. Onderweg pak ik nog een drietal caches mee om wat gemeentes op mijn kaart te zetten. De eerste is  Nunspeets Tweede Carpoolcache. Op de carpoolcache worden de aanwijzingen snel gevonden, maar wordt ik opgehouden door een politieagent die vraagt wat ik aan het doen ben. Na een uitleg dat ik aan het geocachen ben gaan ze weer weg en wensen me succes. De politie is tenslotte je beste vriend. Na even zoeken wordt de cache gevonden en kan ik loggen. Dat gaat ook niet vlekkeloos, want ik laat de cachecontainer uit mijn vingers vallen achter het hek. Gelukkig lukt het om deze met een lange stok weer te pakken te krijgen en uiteindelijk komt alles weer goed terecht en is Nunspeet op de kaart gezet. Nu verder naar Dronten. Hier lag net over de brug Revival #1 Staart van 't Ende bij de camperplaats. Het was ook hier even zoeken, maar uiteindelijk kon ook de gemeente Dronten op de kaart worden gezet. 
De laatste cache voor vandaag lag bij de William Thompsonbrug in de gemeente Zwartewaterland. De brug is genoemd naar de eerste bevrijder die hier de brug overstak om Kamperzeedijk te bevrijden. De brug bij het stoomgemaal heeft  op 14 april 2015 deze naam gekregen. Nadat ik de auto bij het stoomgemaal had geparkeerd en de drukke weg overgestoken had ik al snel in de gaten waar de cache lag. Deze was dus al snel gelogd en nu kon ik doorrijden naar Rouveen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten