zaterdag 11 juli 2015

11 juli 2015: Twee toppers op de Nijmeegse HeuvelrugNijmegen

Aan het begin van de vakantie was het weer tijd om de sensor van mijn camera te reinigen bij Chipclean in Heumen. Omdat de dames naar Primark wilden konden we dat mooi combineren. Ik zette ze af in Nijmegen en daarna reed ik door naar Heumen. Nadat de sensor van mijn camera weer schoon was had ik nog mooi tijd voor een paar caches uit de serie Nijmeegse Heuvelrug. De eerste was op de Mookseberg, vlakbij het jachtslot. Na een korte wandeling had ik al snel de gevelde bomen in de gaten en zag iets afwijkends. Na een nadere inspectie bleek dit de cache te zijn die snel gelogd werd. Ook noteerde ik de bergcode. Nu weer terug naar het centrum van Nijmegen zodat ik in de buurt was om de dames bij de Primark op te halen. De volgende cache was  nr 13 uit de serie op de Hoedberg bij het station. Deze was even zoeken, maar na een tijdje had ik ook deze te pakken. Ik ging nu ook het centrum van Nijmegen in om een begin te maken met de Noviomagus stadscache. Vanaf de parkeerplaats begon ik met waypoint 12 en nadat ik een stuk of vier waypoints had gehad belden de dames dat ze klaar waren. De rest van deze stadswandeling komt dus nog een keer, maar een dagje Nijmegen is geen straf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten