woensdag 13 mei 2015

13 mei 2015: Carpoolcachen langs de A12



Omdat het mooi weer was en ik zin had om even wat simpele kokers te rapen Ging ik bij Lunetten niet richting Arnhem maar richting Den Haag de A12 op. Ik moest nog een aantal gemeentes achter Utrecht op de kaart zetten en een uitstapje langs de A12 om wat verzorgingsplaatsen en carpoolplaatsen met een bezoek te vereren leek me daar een mooie gelegenheid voor. Gewoon een paar ordinare park & grab caches om het lange weekend mee te beginnen. De eerste was "De Rode Ridder". Helaas hier een DNF. Wel op de plek gezocht, maar waar ik dacht dat deze gezien de hint zou moeten zitten was het leeg. Ook niet de zoekcirkel erg veel  vergroot omdat ik in de gten werd gehouden door een pauzerende automobilist. Dus verder naar Woerden voor de vierde versie van Woerdens Eerste Carpoolcache. Deze werd snel gespot vlak bij de kleine carpoolplaats. Nu weer terug de A12 op en weer richting Veenendaal. Op de route nog even verzorgingsplaats Bijleveld opgestuurd om de daar gelegen cache Snelle Jelle mee te pakken. Het verkeer op de A12 had inmiddels niet echt meer het tempo van Snelle Jelle, de drukke avondpits begon aardig op stoom te komen. Op de verzorgingsplaats was de cache snel gevonden op het nulpunt en nu weer in slakkegang verder naar De Meern. Daar aangekomen was ik al snel op de carpoolplaats en was het nog even zoeken naar de cache. Een large verstop je immers niet makkeijk op het aangegeven coordinaat. Na even zoeken en een nadere inspectie van wat verdachte punten viel mijn oog ineens op een onverwacht logboekje. Deze is erg verrassend en slim uitgevoerd. Na het loggen weer verder over de A12. Na de werkzaamheden bij de brug ging het verkeer weer aardig doorstromen zodat ik toch nog op tijd thuis was. Weer bedankt voor deze leuke caches.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten