zaterdag 4 april 2015

3 april 2015: Soest

De laatste werkdag voor de Pasen in Hilversum. Veel collega's zijn al vrij en ook ik ben van plan om wat eerder naar huis te gaan. Als  iets na de middag een paar caches in Soest online komen zet ik er een punt achter. Ik spring in de auto en ga op weg. Natuurlijk zit op zo'n moment het verkeer tegen, een bijzonder transport zet het verkeer behoorlijk vast en ook verderop in Hilverum en onderweg naar Soest loopt het niet vlot. Na een kleine 20 minuten arriveer ik eindelijk in Soest bij De Harpiste. Hier zijn al een paar teams aan het zoeken.  Na een paar minuten geven twee teams het op en gaan verder. Maar Lucky1979en ik zoeken door. Uiteindelijk vind hij de cache als eerste en kan ik het zilver loggen. Nu snel verder naar de volgende met de veelzegende naam "Zonder Titel". Als ik hier de auto parkeer is een ander team net aan het loggen en ik kan de cache zo overpakken. Deze kan ik nog als derde loggen. Daarna stop ik hem weer netjes terug en ga op weg naar de derde, "De Poorten". Hier is al geen podium meer te halen. Ook bij deze staan er al een paar teams te zoeken en kan ik daarbij na even helpen ook deze loggen. Dit was een aardig begin het Paasweekend.

Waardering De Harpiste (GC5QKC7):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6

Waardering Zonder Titel (GC5QKA1):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Waardering De Porten (GC5QK8R):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 5
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten