zondag 22 maart 2015

22 maart 2015: Geogeklets en Amerongse Berg

Bij het uitkomen van Geogeklets had ik de goede antwoorden al vrij snel te pakken. Alleen het daadwerkelijk loggen was er nog iet van gekomen. Vandaag was echter een mooie dag voor een boswandeling, dus in de auto gestapt, fotocamera mee. Nadat ik de auto geparkeerd had was het nog een klein stukje lopen naar het uitgerekende coordinaat en daar aangekomen was het even zoeken. Als snel had ik het bekende doosje in handen en kon ik de cache loggen als gevonden.
Amerongse Berg
Hierna had ik nog zin om ergens anders een mooie boswandeling te maken. Omdat ik nog steeds een paar waypoints van de multi De Amerongse Berg open had staan besloot ik om hiermee verder te gaan. Tijdens het lopen van verschillende multi's en mysteries had ik al een aantal waypoints gevonden en nu wilde ik er nog een paar aan toevoegen. Na een kwartiertje stond ik op de parkeerplaats bij de Bergweg. Na een korte wandeling kwam ik aan bij het eerste waypoint. Het was op deze mooie zondagmiddag druk in het bos en de zon scheen lekker. Kortom een prima dag om een mooie route te lopen. Omdat ik waypoints D t/m I al had pakte ik vandaag A t/m C mee. Dit was een mooie korte wandeling door het bos. Deze vragen werden alle drie vlot beantwoord waarmee ik weer een stukje dichter bij de oplossing was.

Waardering Geogeklets (GC5NQTH):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad puzzel: 7
Cachelocatie: 8
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten