dinsdag 10 maart 2015

10 maart 2015: TB Straatzicht

Voor een klein boodschapje moest ik vanavond in Ede zijn. Daarbij kwam ik vrijwel langs deze cache, dus gelijk een kleine omweg gemaakt om deze te loggen, Het oplossen was nog vrij lastig, maar met wat doorzettingsvermogen en af en toe flink zoeken kwam ik al een heel eind. Daarnaast had ik ook verschillende hulplijntjes geraadpleegd, maar uiteindelijk dan toch de juiste plek gevonden. Vanavond was dus het moment-supreme om deze te loggen. Nadat ik de auto had geparkeerd in een van de vakken was het een korte wandeling naar de cache die al snel werd gespot. Na het loggen nog even met de CO staan praten. Deze puzzel was leuk in elkaar gezet.

Waardering TB B&B Straatzicht (GC3FCE4):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad puzzel: 8
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten