zaterdag 14 februari 2015

13 februari 2015: Nieuwegein op de kaart


wapen Nieuwegein


In het kader van mijn target voor 2015 om in de helft van de Nederlandse gemeentes een geocache gevonden te hebben was het vandaag een mooie gelegenheid om Nieuwegein op de kaart te zetten. Bij Lunetten ging ik dus niet linksaf naar Veenendaal, maar rechtsaf. Na een kort autoritje stond ik in Nieuwegein op de parkeerplaats vlak bij deze voortuincache. Toen ik aan kwam rijden zag ik hem al en na een korte wandeling en even tasten had ik de sleutel waarmee de hotelkamer te openen was. Het hotel was mooi uitgevoerd en er zaten ook wat goodies in. Daarnaast ook drie hotelgasten. Na het loggen was het weer tijd om de hotelkamer goed af te sluiten voor de volgende.
Nu was het een klein stukje rijden naar de volgende cache op mijn lijstje, Ridder Parcival. Deze ridder van de ronde tafel had ook een cache verstopt in Nieuwegein op een paar honderd meter van het TB hotel. Dus weer een klein stukje met de auto en nadat deze geparkeerd was was het een kwestie van even zoeken naar de juiste plek. Ik had mijn paard niet bij me om deze te pakken, maar dat was ook niet nodig. Ik kon er niet bij komen. Nadat ik hem te pakken had kon ik mijn naam aan het logrolletje toevertrouwen. Hiermee was Nieuwegein dus ook met twee geocaches op de kaart gezet.

Waardering TB hotel De Braakies (GC3WDTV):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie:7
Originaliteit: 8

Waardering Ridder Parcival (GC4TC4R):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie:6
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten