maandag 24 november 2014

24 november 2014: Weer twee in Veenendaal

Afgelopen week waren er weer twee nieuwe caches bijgekomen in Veenendaal. Vandaag uit het werk had ik gelegenheid om ze te loggen. De eerste was de mysterie cache van Zwarte Piet. Het puzzeltje was thuis al opgelost en nu kon ik prima de auto parkeren vlakbij de goede voortuin. Even een korte wandeling en al snel had ik de cache te pakken. Eindelijk staat mijn naam nu in het grote boek van Sinterklaas, dus misschien dat ik dit jaar wel wat krijg. Nu verder naar de tweede nieuwe cache in Veenendaal, Vissen Dichtbij in Dragonder-Oost. Na een korte rit parkeerde ik mijn auto en liep naar de sloot waar de visstek zich bevond. Even zoeken en toen ik hem gevonden had was het even zoeken naar de cache. Ik vond de plek, maar hier bleek dat de cache onbereikbaar was geworden. Met lege handen moest ik hier dus weer wegrijden. Omdat ik wist dat Roelof van KaRoteam ook wilde gaan loggen heb ik hem even een appje gestuurd dat het moeilijk zou gaan worden om teleurstellingen te voorkomen. Ook gelijk een notitie op de cachepagina gezet en de CO een mailtje gestuurd. Deze loste het snel op en gaf keurig een reactie terug. Dit gaf ik door aan Roelof zodat hij op weg naar huis alsnog hierlangs kon gaan om te loggen. 
Na het avondeten was het tijd voor de periodieke knipbeurt bij de kapper. Om daar te komen moest ik vrijwel langs de cache, dus gelijk maar even weer hier de auto geparkeerd en nu kon ik hem dan wel loggen. Aaltjes bedankt voor deze cache en ik hoop dat je vanaf nu er wat minder onderhoud aan hebt.

Waardering Sinterklaas en de schatkaart (GC5G6GR):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moelijkheidsgraad puzzel: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Waardering Vissen Dichtbij (GC5GC2N):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten