dinsdag 11 november 2014

11 november 2014: Hilversum

Mega Ei
Afgelopen weekend waren er een aantal nieuwe caches in Hilversum online gekomen, niet zo ver van m'n werk. Vandaag had ik gelegenheid om op zoek te gaan. Eerst een reeds bestaande cache gedaan in het Corversbos, de Bezige Bij. Nadat ik de auto geparkeerd had was het een klein stukje het bos in lopen en al snel bereikte ik de bijenschans. Na even zoeken had ik de cache te pakken. Helaas was het doosje behoorlijk beschadigt. Het systeem om hem open te krijgen was ik al eerder tegen gekomen, maar door de beschadigingen kon hij nu gewoon open gemaakt worden. Erg jammer van de cache. Het punt bij de bijenschans is erg mooi, maar ook erg druk met wandelaars en scholieren. Na het loggen heb ik de cache weer netjes teruggestopt op zijn plekje.
Nu verder naar de tweede cache bij het karakteristieke raadhuis van Hilversum van Dudok. De locatie is bekend omdat vrienden van ons om de hoek wonen. Snel dus de auto weer geparkeerd en zoeken bij de hint. Het was even zoeken, maar na een paar minuten zag ik de goed gecamoufleerde petling hangen. Deze was goed te pakken en te loggen. Wel een leuk gezicht voor de gemeenteambtenaren, al die zoekende geocachers. Om bij de volgende cache te komen moest ik heel Hilversum door richting Baarn. Ik ging op zoek naar Eimega !!! Bij het atelier aangekomen parkeerde ik mijn auto vrijwel naast de cache. Een echte park & grab. Na het loggen van deze mooi uitgevoerde cachebehuizing Heb ik nog even het mega ei bewonderd. Alle cache leggers weer bedankt voor jullie mooie creaties op leuke plekjes.  



Waardering Bezige Bij (GC4YGXB):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 8
Originaliteit: 7

Waardering Raadhuis van Hilversum (GC5FNDV):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Waardering Eimega !!! (GC5DYY3):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten