maandag 20 oktober 2014

20 oktober 2014: Literaire multicache in Hilversum

In de loop van een aantal weken heb ik aan mijn literaire kennis van Hilversum gewerkt dank zij deze mooie multicache. Omdat ik voor mijn werk vrij veel op de fiets heen en weer pendel door Hilversum en dagelijks van mijn werk naar een treinstation ga was er alle gelegenheid om regelmatig een waypoint van deze cache te pakken en zo kwam ik langzaam maar zeker steeds dichter bij het eindpunt. In de loop van de tijd heb ik zo aardig wat van Hilversum gezien. Bijzonder dat op dit kleine stukje Nederland zoveel bekende schrijvers bij elkaar hebben gewoond. Sinds de middelbare school heb ik niet veel Nederlandse literatuur meer gelezen, maar gelukkig deden de meeste namen nog wel een belletje rinkelen. 
De route loopt door een mooi en rustig deel van Hilversum en toont veel interessante punten. De vragen waren over het algemeen vrij goed te beantwoorden. Toen ik op een gegeven moment alle getallen op een rijtje had kon ik gaan rekenen. Het coordinaat dat o papier kwam leek me erg logisch. Helaas moest ik door ziekte een paar dagen wachten voor ik kon loggen, maar vandaag met de auto een stukje omgereden en even gezocht. Dankzij de hint was het duidelijk waar ik moest zoeken en al snel had ik het doosje in handen. Na het tekenen van het logboekje was dit interessante rondje ook weer volbracht. Kokopelli23 bedankt voor deze leuke en interessante cache. Ik heb weer veel bijgeleerd.


Waardering De literaire bibliotheek cache (GC32ZBT):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad route: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten