zondag 12 oktober 2014

11 oktober 2014: GC001 in Veenendaal

En weer een nieuwe cache in Veenendaal. Toen deze uitkwam was ik aan het werk in Hilversum, dus geen kans op een podiumplek. Dus maar aan de kant gelegd voor het weekend. Deze zaterdagmorgen was ik wezen kijk op sportpark Panhuis waar mijn dochter moest voetballen tegen SV Spakenburg. Na afloop van de wedstrijd maakte ik op de fiets een kleine omweg over de Vendelseweg om de nieuwe cache te kunnen loggen. Ik had al begrepen dat er een flinke afwijking in het coordinaat zat, maar gelukkig was er een goede spoilerfoto van de voortuin bijgesloten. De goede tuin had ik dus snel gevonden. Na even graaien had ik een mooi doosje in handen en kon ik het logboekje tekenen. Het was nog wel even lastig om het plastic zakje weer klein genoeg te krijgen om deze in het doosje terug te stoppen. Uiteindelijk was me dat ook gelukt en nu kon ik weer naar huis.

Waardering GC001 (GC5E5A0):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7

Originaliteit: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten