vrijdag 8 augustus 2014

1 augustus 2014: Souvenir Hunter Event Brunssum



De maand augustus is begonnen en daarmee ook de souvenirs voor deze maand. Vandaag had ik onmiddellijk al de mogelijkheid om een aantal souvenirs te verdienen in Limburg. Ik had me aangemeld voor het Souvenir Hunting Event in Brunssum. Dus na een dagje met de familie op stap in Valkenburg vertrok ik eind van de middag nog even naar het event. Het was erg gezellig en leuk om een aantal cachers uit deze regio te spreken. Op het event was ook hitchhiker Knorretje aanwezig. Deze kon ik dus ook gelijk loggen. 
Brunssum War Cemetery
Na even wat geokletsen op het event en het discoveren en meenemen van een aantal travelbugs en geocoins ging ik nog even door voor de tradi bij het Brunssum War Cemetery waar een aantal Britse militairen begraven liggen die gesneuveld zijn bij de bevrijding van deze regio. De nano werd hier na even zoeken gevonden. Wel was het logrolletje overvol, maar ergens vond ik nog een klein stukje waarop mijn naam paste. Zo kon ook deze gelogd worden. 
Aan het eind van de eerste dag van augustus had ik dus al drie souvenirs verdiend. Moose61 bedankt voor de organisatie van dit leuke event in Limburg.

Waardering Brunssum War Cemetery (GC36BGE):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Cachelocatie: 8
Originaliteit: 6

The Explorer       The Socializer      The Puzzler



Geen opmerkingen:

Een reactie posten