vrijdag 18 april 2014

18 april 2014: een snelle oppikker in het centrum van Veenendaal

Een boodschapje doen in het winkelcentrum was vandaag prima te combineren met de nieuwe geocache van team Hubi. Ik parkeerde mijn fiets bij de fietsenstalling en liep de Markt omhoog en via de Achterkerkstraat. Inmiddels heb ik al een naam opgebouwd in het kwijtraken van nano's, dus deze had weer een flink risico. Al snel had ik de goede plek te pakken en een nano in handen. Na wat gepeuter had ik het rolletje in handen en kon ik mijn naam er  opschrijven. Nu weer terug oprollen en in de nano stoppen. Deze keer ging alles goed, het rolletje paste in een keer en zonder te vallen kon ik de nano weer op zijn plekje terugstoppen. Team Hubi, bedankt voor deze cache.

Waardering Hubi (GC520RA) :
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten