donderdag 10 april 2014

10 april 2014: Langs de Rondweg-West

Gisteren waren weer een aantal caches langs de Rondweg-West online gekomen. Ik had toen alleen geen gelegenheid om ze te loggen. Vanavond moest ik even naar familie in West, dus gelijk gelegenheid om de caches op de route te loggen. Een klein stukje fietsen en ik stond bij het fietstunneltje onder de Rondweg bij het zwembad. Hiervandaan was het een klein stukje naar #6 die als eerste werd gevonden. Nu op de fiets langs de Rondweg waar achtereenvolgens #7, #8 en #9 werden gevonden.Nu was ik vlak bij het adres van de familie, dus kon ik even wat zaken afgeven en weer terug naar huis. Omdat deze toch dichtbij lag ook nog even nr. #44 van de Powertrail gelogd op een mooi rustig pad. Wel vrij druk met grijze duifjes op de fiets, maar een veel mooier weggetje dan de Rondweg. Het is niet mogelijk om daar ongezien te loggen met de vele auto's en fietsen die er dagelijks langs komen. In elk geval bedankt voor deze caches in Veenendaal.

Waardering Rondweg-West #6 (GC51YJ5) :
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Moeilijkheidsgraad puzzel: 7
Cachelocatie: 5
Originaliteit: 7

Waardering Rondweg West #7 (GC51YJF) :
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 5
Originaliteit: 6

Waardering Rondweg West #8 (GC51YJZ) :
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Moeilijkheidsgraad puzzel: 6
Cachelocatie: 5
Originaliteit: 6

Waardering Rondweg West #9 (GC51YK3) :
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 5
Originaliteit: 7

Waardering Powertrail Veenendaal #44 (GC51EPK) :
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7





Geen opmerkingen:

Een reactie posten