zaterdag 15 maart 2014

15 maart 2014: 2 Veense caches

De laatste tijd zijn er veel geocaches in Veenendaal bijgekomen. Inmiddels zijn alle openstaande puntjes weggewerkt op de Rondweg West #3 en Pakhuis. Vanavond dus mooi even tijd genomen hiervoor. Eerst naar de Rondweg gereden. De auto in de woonwijk geparkeerd en na een klein stukje lopen stond ik op het nulpunt. Nu was het zoeken naar de aanwijzing. Na even zoeken en met het inschakelen van de bekende hulplijn (bedankt Roelof) was de aanwijzing gevonden. Nu kon ik op zoek naar de cache. Na even ronddolen en zoeken had ik deze nog vrij snel gevonden in de snel invallende duisternis. Na het loggen kon ik de cache weer terugstoppen op zijn plek voor de volgende cacher. Nu nog even doorgereden naar het Pakhuis. Deze locatie is erg bekend zo halverwege Veenendaal en Ede. Als kind kwam ik in dit buurtschap regelmatig bij kennissen van mijn ouders over de vloer. De keren dat ik bij de snackbar ben geweest zijn echter op de vingers van een hand te tellen. De auto snel geparkeerd en ik zag de cache al zitten onder de felle verlichting. Handig om in het donker te loggen. Zo kon ik uiteindelijk ook deze twee caches bij Veenendaal van het lijstje afstrepen. Nu voorlopig nog 1 cache weg te werken in Veenendaal, al ligt deze net over de gemeentegrens, maar ik denk dat er snel weer meer in Veenendaal zal komen te liggen.

Waardering Rondweg-West #3 (GC4ZFTT):
Moeilijkheidsgraad cache: 7
Moeilijkheidsgraad route: 7
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 7

Waardering Het Pakhuis (GC4ZD8D):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten