zaterdag 15 februari 2014

14 februari 2014: Bij de Grift

Uit het werk had ik nog wat tijd over voor twee oppikkers in Veenendaal. Deze lagen allebei langs de Grift in Veenendaal-West. De eerste was "Bij de brug" van Smitika. Bij het uitkomen van de bruggenserie had ik al een paar podiumplekken veroverd (zie http://www.bert4169.blogspot.nl/2014/01/13-januari-2014-2-podiumplaatsen.html), maar deze had ik toen laten zitten. Daarom vandaag maar in de herkansing. De auto snel geparkeerd en naar de locatie gelopen. Al snel was duidelijk waar de cache moest zitten, maar zie die maar eens op dit punt in de spits ongezien te pakken te krijgen. Even wat rondhangen en toen er even geen fietsers waren een snelle graai. Na het loggen weer even wachten en toen kon ik het kokertje weer terugplaatsen. De serie is nu weer compleet. Vervolgens doorgereden naar de Rode Haan voor "Langs de Grift" van KaRoteam. Op het nulpunt aangekomen was het even zoeken naar het goede paaltje, maar ook deze was snel gevonden. Helaas werd het weer steeds slechter en werd het tijd om naar huis te gaan. De komende week heb ik voorjaarsvakantie, dus alle tijd om nog wat meer caches te vinden.
Smitika en KaRoteam bedankt voor de leuke caches langs de Grift.
De Rode Haan
Waardering Bij de brug (GC4WV8J):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Waardering Langs de Grift (GC4P869):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten