maandag 23 december 2013

23 december 2013: Eindelijk de bonuscache

Soms heb je van die zaken die maar blijven liggen en je achtervolgen. Zo ook deze cache. Ik had in november 2012 de Knikkercache gevonden en in oktober van dit jaar de Hardloopcache gevonden nadat ik deze al in september had gelopen (zie http://www.bert4169.blogspot.nl/2013/10/4-oktober-2013-op-naar-de-nummer-300.html en http://www.bert4169.blogspot.nl/2013/09/20-september-2013-slaperdijk-en-omgeving.html) was ik nog niet toegekomen aan de bijbehorende bonuscache. Ik kon zelfs nergens meer de code van de Knikkercache vinden. Vanavond kwam ik toch weer in de buurt, dus gelijk maar even aan de hand van de code van het Hardlooprondje en het parkeercoördinaat op zoek gegaan. Het weer was slecht met veel regen en harde wind, maar na een beetje zoeken had ik al snel de goede richting te pakken. Dankzij de bewegingssensor van de buitenlamp kon ik de cache snel vinden en loggen. Dus uiteindelijk is ook dit puntje opgelost.

Waardering Bonus cache Veenendaal (GC29QYH):
Moeilijkheidsgraad cache: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6


Geen opmerkingen:

Een reactie posten