woensdag 3 juli 2013

29 juni 2013: 2 snelle oppikkers

Op de terugtocht van Wittmund na de Phantom Pharewell (zie http://www.bert4169.blogspot.nl/2013/06/29-juni-2013-phantom-pharewell-afscheid.html) nog twee sneel oppikkers gedaan. Ik wilde eigenlijk meer doen, maar doordat de aftocht van de FLiegerhorst zoveel vertraging had opgelopen hield ik het hierbij. De eerste was BAB 31 Emsburen West. Dankzij de hint was het snel duidelijk waar ik moest zoeken en al snel kon ik mijn naam bijschrijven en weer verder rijden. Vervolgens nog een geocache op de grens van Duitsland en Nederland bij parkeerplaats de Poppe. Ook deze was heel snel te voorschijn getoverd en ik kon verder rijden naar huis. Helaas is over deze caches niet veel te vertellen. Ze beantwoorden volledig aan hun doel om snelle puntjes te scoren onderweg naar een verdere bestemming, maar ik vind het geen locaties waarvoor je zeker de autobahn moet verlaten. Als je er van houd zijn het dus prima caches, maar niet helemaal mijn stijl.

Waardering BAB31 Rastplatz Emsburen West (GC1KCBY):
Moeilijkheidsgraad: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 5

Waardering From East to West: E30 "De Poppe" (GC1N75W):
Moeilijkheidsgraad: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 5


Geen opmerkingen:

Een reactie posten