maandag 3 juni 2013

3 juni 2013: Carpoolen

Vandaag had ik voor mijn werk een afspraak in Etten-Leur. Na afloop heb ik op weg naar huis een paar carpoolcaches langs de A27 in Noord-Brabant en Zuid-Holland gedaan als snelle oppikker. De eerste was de Hankse Eerste CarpoolCache. Deze was snel gevonden op een plek waar carpoolcaches vaak verstopt worden. Snel mijn naam bijgeschreven en verder naar de volgende. Dit was Gorkums Eerste Carpoolcache. Hier moest ik even wachten tot een bellende Duitser weg was, maar daarna was deze ook snel gevonden, maar om hem tevoorschijn te toveren waren mijn vingers bijna te kort. Het is uiteindelijk gelukt en nu doorgereden naar de Tweede Carpoolcache van Gorinchem, aan de andere kant van de A27. Hier moest ik even zoeken in het groen, maar ook deze had ik binnen 10 minuten te voorschijn getoverd. Dat waren dus drie snelle oppikkers en nu snel naar huis.

Waardering HECC Hanks eerste Carpoolcache (GC39M9K):
Moeilijkheidsgraad: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6

Waardering GECC Gorkums Eerste Carpoolcache (GC28MH1):
Moeilijkheidsgraad: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6

Waardering GTCC Gorkums Tweede Carpoolcache (GC3AZ1E):
Moeilijkheidsgraad: 6
Cachelocatie: 6
Originaliteit: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten