woensdag 8 mei 2013

8 mei 2013: De Zwervers 75 jaar

Nieuwsgierige pottekijker
Vandaag even een verloren half uurtje benut om deze cache te doen. Als oud Zwerver kan ik deze natuurlijk niet lang laten liggen. Dus snel naar de Zandheuvelweg gereden en de lantaarnpaal gevonden. Nu moest ik even hoofdrekenen, maar ook dat was geen probleem en al snel stond er een mooi coördinaat  Nu kon het zoeken naar de cache beginnen. In een bosgebied kan dit op veel plaatsen zijn, maar op het nulpunt was wel duidelijk waar ik het ongeveer moest zoeken. Bij het zoeken kreeg ik gelukkig hulp van een paar viervoeters in een nabijgelegen weide. De hulp bleef echter beperkt tot wat meewarig toekijken wat die rare snuiter aan het doen was. Uiteindelijk kon de cache nog vrij snel worden blootgelegd op het nulpunt. Na het loggen heb ik de cache weer snel teruggelegd voor de volgende.
Burgertjes bedankt voor deze cache.


Waardering De Zwervers 75 jaar (GC48NFA):
Moeilijkheidsgraad: 7
Cachelocatie: 7
Originaliteit: 7
Route: 6



Geen opmerkingen:

Een reactie posten