dinsdag 5 maart 2013

4 januari 2013: De eerste caches van 2013


Op 4 januari 2013 is het cachejaar begonnen. Op deze vrijdag was ik jarig en had ik de middag vrijgenomen van mijn werk. Op weg van werk naar huis besloot ik nog een paar oppikkers mee te pakken die op de route lagen. De eerste hiervan was "BTCC Baarns Tweede Carpoolcache" (GC41G3B). Nadat ik de eerste carpoolcache van Baarn al op 30 juli 2012 had bezocht kon nr. 2 natuurlijk niet achterblijven. Carpoolcaches zijn over het algemeen niet mijn favoriet, maar als ze toch op de route liggen ga ik er even langs. Ik ga er echter niet veel energie in steken om ze koste wat kost te vinden. 

Aangekomen op de carpoolplek was er al een ander team bezig. Dus even wachten tot ze klaar waren en doen of ik lunchpauze had. Toen ze weg waren kon ik deze cache vrij snel vinden. Als snelle oppikker voldoet deze cache volledig aan de verwachtingen, maar het is absoluut geen plek die ik graag aan anderen zou willen laten zien. Het positieve punt is dat ik de verstopmethode wel leuk vond, alleen is deze wel vochtgevoelig

waardering:
moeilijkheidsgraad: 6
cachelocatie: 5
originaliteit: 7

Na de Tweede Baarnse Carpoolcache ben ik doorgereden over de A1 richting Amersfoort. Daar lag bij Ikea de geocache "Skattjakt" (GC3BCC0) op mij te wachten. De auto parkeerde ik op de parkeerplaats bij de blauw-gele doos en ik zag net het team dat voor mij in Baarn was weglopen naar binnen. Waarschijnlijk voor een lunch met overheerlijke Zweedse gehaktballen. Hierdoor hoefde ik niet te wachten en ik volgde mijn GPS naar de cachelocatie. Daar aangekomen liet de cache zich snel vinden en kon ik mijn naam op de logrol bijschrijven. De cache weer netjes weggestopt en snel naar huis voor de verjaardagsvisite.

waardering:
moeilijkheidsgraad: 6
cachelocatie: 6
originaliteit: 6

Beide cacheleggers bedankt voor deze caches

Geen opmerkingen:

Een reactie posten